پیامک های غریبانه

عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده .. امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ!و با هـر نـفس بـغــضم را

سـنگین تر کردم! و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگری ست ..و غمــت سـهم ِ مــن!

دردناک است دوست بداری و گمان کنی دوستت دارند

حال آنکه او یگانه هستی تو باشدو تو یکی از هزاران لذت او..



***


وقتی مرا در آغوش میگرفت چشمانش را میبست..

نمیدانم از احساس زیادش بود یا خود را در آغوش دیگری تصور میکرد..



***


وقتى ارزش ها عوض میشوند؛عوضى هاباارزش میشوند…!



***


نمیتوانم در خیالم ، روزی را ببینم که تو نیستی من در کوچه ها آواره و سرگردان باشم

و هر کسی مرا ببیند از  من بپرسد در جستجوی کیستی؟



***


خداوندا ، جای سوره ای به نام “عشق” در قرآن تو خالیست که اینگونه آغاز شود :

و قسم به روزی که دلت را میشکنند و جز خدایت مرهمی نخواهی یافت



***


آهسته ، قلبم بدجور شکسته دوباره آمده ای که چه بگویی به این دل خسته

آمده ای دوباره بشکنی قلبم را ،یا باز هم به بازی بگیری این دل تنهایم را …



***


من که به هیچ دردی نمیخورم … این دردها هستند که چپ و راست به من میخورند …



***



دیار عاشقی هم شهر هرت داره !!!خیلی راحت دل می دزدن ، دل می برن ، دل می شکنن …



***



چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند

گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی…


نظرات 1 + ارسال نظر
ali پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:18

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد