پیامک های بی وفایی

شکسته این جماعت بال ما را / پریشان کرده ماه و سال ما را
تو هم ای بی وفا از ما بریدی / نمی پرسی دگر احوال مارا


شکسته این جماعت بال ما را / پریشان کرده ماه و سال ما را
تو هم ای بی وفا از ما بریدی / نمی پرسی دگر احوال مارا

 

 

 

 

دل به هر کی دادم بی وفایی دیدم ، چه رنج هایی که عمری از عشق کشیدم . . .

 

 

 

 

ز تلخی سکوتت من چه بگویم / همان بهتر که از غم ها نگویم
تو کاری کرده ای با بی وفایی / دگر از عشق خود با کَس نگویم . . .

 

 

 

 

اگر پرسند آخرین نفست به یاد کیست ؟
گویم به یاد کسی که بی وفایی در ذاتش نیست . . .

 

 

 

 

 

قلبم گرفت عزیزم از بس که بی وفایی
تنگ غروب گم شد الماس آشنایی
خواستی ردم کنی تو یک جوری که نفهمم
یک لحظه باورم شد که من چقدر نفهمم !

 

 

 

 

بی وفا !
این روز ها نه مجالی برای دلتنگی دارم !
و نه حوصله ات را . . .
ولی با این همه ، گاه گاهی دلم هوای تو را می کند . . .

 

 

 

 

 

سلام ای بی وفا ای بی مروت
سلام ای ساز گیتار محبت
سلام کردم نگی تو بی وفایی
وگرنه ما که عاشقیم بی مروت !

 

 

 

 

 

شنیدم سخن ها ز مهر و وفا
ندیدم نشانی ز مهر و وفا . . .

 

 

 

 

 

به خیال کدامین آرزو ، صفای با تو بودن را از ما گرفتی ای بی وفا ؟

 

 

 

 

 

ای رفته به قهر ، وعده های تو چه شد ؟
مهر تو کجا رفت و وفای تو چه شد ؟
این تیرگی آخر ز کجا روی آورد ؟
ای آیینه رخسار صفای تو چه شد ؟’

 

 

 

 

 

بهار تمام شد‌ و میوه ها رسیده اند !
پَس تو کی می رسی بی وفا !

 

 

 

 

 

این من هستم که وفادار خواهم ماند
این تو هستی که تنها بی وفایی از تو جا خواهد ماند !
این من هستم که آخرش میسوزم
این تو هستی که میروی و من با چشمهای خیس به آن دور دستها چشم میدوزم . . .

 

 

 

 

با دل عاشق بد نکن ای آدم نامهربون
سنگدل و بی وفا نشو ، یه دل داری اینم نشون

 

 

 

 

هر رهگذری محرم اسرار نگردد
صحرای نمکزار چمن زار نگردد
هرجا که رسیدی طرح رفاقت مکش ای دوست
هر بی سر و پا یار وفادار نگردد

 

 

 

 

آخرین حرف دلم : عشق هرگز نمیمیرد مگر اینکه عشاق بی وفا باشند . . .

 

 

 

 

  

خداوندا چه سخت است این جدایی
چه تلخ است این شراب بی وفایی
جدایی ، بی وفایی ، درد دوری
همه باشد گناه آشنایی

 

 

 

 

 

من از بازی نور در  وادی بی قلب ظلمت ها نمی ترسم
من از حرف جدایی ها
مرگ آشنایی ها
من از میلاد تلخ بی وفایی ها می ترسم . . .

 

 

 

 

دل من همی داد گفتی گواهی
که باشد مرا روزی از تو جدایی
دریغا دریغا که آگه نبودم
که تو بی وفا در جفا تا کجایی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد