پیامک های عاشقانه

میگن پا ستون بدنه انسانه ، ولی هیچکس نمیدونه ستون زندگی من فقط ” تویی ”


میگن پا ستون بدنه انسانه ، ولی هیچکس نمیدونه ستون زندگی من فقط ” تویی ”







عشق چیست ؟
صاعقه ایست بین دو نگاه !
پس از آن بارش باران محبت در دل ها . . .






صدای گامهای تو ضربان زندگی من است
، با من راه بیا ، هنوز تشنه ی زنده بودنم . . .





ﻏﺮﻳﺒﻪ ﺑﻮﺩﻯ ﻭﺍﺳﻪ ﻣﻦ / ﺍﻣﺎ ﺷﺪﻯ ﻋﺰﻳﺰ ﻣﻦ
ﺗﻮ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﻯ ﺑﯽ ﮐﺴﻰ / ﺗﻨﻬﺎ ﺗﻮﯾﻰ ﺭﻓﻴﻖ ﻣﻦ






برایت نمیمیرم ، برایت میمانم ، میمانم تا آنجا که آخر دنیاست . . .








هر وقت به دوست داشتن فکر میکنم ، ابدیت و تمامی ش ها با نام تو بر سینه‌ ام سنجاق می‌ شود . . .






یادمان باشد قصه کودکمان را با یکی بود یکی نبود شروع نکنیم ؛ از همان اول بیاموزیم که اگر یکی نباشد دیگری هم نیست . . .





خدا را در قلب کسانی دیدم که بی هیچ توقعی ، مهربانند و تو بی توقع ترینی !






دوست داشتن ؛ زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد !
دوست داشتن دل می خواهد و یک “ من ” می خواهد و یک “ تو ” . . .






انسان ها عموما دو دسته اند :
تو و بقیه …





دوست داشتن یک نوع باوره ؛ خوش به حال آن باوری که صادقانه باشد . . .






باور کن “ عین ” و “ شین ” و “ قاف ” جدا از هم که باشند هیچ خاصیتی ندارند !
اما در کنار هم ، معجزه می آفرینند ! درست مثل من و تو !






یک یاس سفید در رنگ امید با هر چه وفاست از سوی خدا تقدیم تو باد . . .







آدم باید یک “ تو” داشته باشه که هروقت از همه چی خسته و نا امید بود ، بهش بگه :
مهم اینه که تو هستی ! بی خیال دنیا . . . !






باستان شناس میشوم ، چشم هایت نگاهی قیمتی دارد . . .




و آن زمان که ” عاشق ” می شوی
و می دانی که ” عشقی ” هست
و باور داری کسی که تو را ” دوست ” دارد
و در آن شبهای سرد و یخبندان با ” تو ” می ماند
در آن لحظات است که می فهمی دوست داشتن چقدر زیباست . . .




زندگی را بی عشق سپری کردن غم بزرگی است . . .
اما این تقریبا برابر است با غمی که زندگی را ترک کنی ، بدون اینکه به کسی که عاشقش هستی بگویی که دوستش داری . . .





عشق یعنی قلم از تیشه و دفتر از سنگ / که به عمری نتوان دست در آثارش برد . . .






این موهبت الهی ست صبح چشم بگشایی و یادت بیاید ، دوستی داری آبی تر از آسمان ، زلالتر از شبنم و روشنتر از صبح . . .






زیباترین هنر دوست داشتن است !
اما زیباتر هنر بی صدا دوست داشتن است . . .







عاشق شدم و عشق مرا بد نام کرد / داروغه شنید و مرا زندان کرد
در خلوت زندان به خود نالیدم / عاشق شود آنکس که مرا عاشق کرد . . .








این روزها بدجور به تو آغشته ام ، از صافی ردم کن و ببین که جز تو هیچم نمی ماند . . .





ستاره ها هیچ گاه از خاطر آسمان نمی روند ، بگذار دل من آسمان باشد و یاد تو ستاره . . .






مجنون تو کوه را از صحرا نشناخت / دیوانه عشق تو سر از پا نشناخت
هر کس به تو ره یافت ز خود گم گردید / آنکس که تو را شناخت خود را نشناخت







ﻣﻦ ﺁﻧﭽﻪ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺮﺩ ﯾﺎ ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻩ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﺧﻮﺍﻧﺪ ﻫﺮﮔﺰ ﻧﻤﯽ ﭘﺮﺳﻢ !
ﻫﺮﮔﺰ ﻧﻤﯽ ﭘﺮﺳﻢ ﮐﻪ : ﺁﯾﺎ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺭﯼ ؟
ﻗﻠﺐ ﻣﻦ ﻭ ﭼﺸﻢ ﺗﻮ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ ﺑﻪ ﻣﻦ : ﺁﺭﯼ




کفرم را که در می آوری ، ایمانم به عشق بیشتر میشود !






اگه می گفتی می خوامت دلم دیگه غصه نداشت / شب چشام خوابش می برد نیازی به قصه نداشت
اگه می گفتی می خوامت تو دنیا چیزی کم نبود / رو خاطرات خوبمون هاشور زرد غم نبود . . .







گاهی “ دوست داشتن ” پنهان بماند قشنگ تر است
دوست داشتن را باید کشف کرد ؛
درک کرد ، و از آن لذت برد . . .






عشق فراموش کردن نیست ، بخشیدن است
گوش کردن نیست ، درک کردن است
دیدن نیست ، احساس کردن است
جا زدن و کنار کشیدن نیست صبر کردن و ادامه دادن است
حتی تنها . . .








حریقی به جانم زدی با نگاهت / دلم را ربودی تو با روی ماهت
سیاهی برفت از تمام جهان / چو دیدم به یک لحظه چشم سیاهت . . .





عمیق ترین درد زندگی مردن نیست ! بلکه ندین کسیه که دوستش داری !
دوستت دارم . . .





دریا همیشه از من دلگیر است ، میدانی چرا ؟ چون همیشه بزرگی تو را به رخ او میکشم .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد